Cori Grămescu îţi spune UNDE greşeşti, de NU SLĂBEŞTI!

- food temptation

Ţin regim, dar nu slăbesc! Aşa ne plângem prietenelor noastre, supărate pe noi, pe cantar şi pe dietele fără rezultat. Cori Grămescu (antrenor fitness şi nutriţionist, Lady Fit Gym) îţi spune unde greşeşti, de nu slăbeşti.

- food temptation

Citeste si : Ciuperci SIMPATICE cu cascaval!

Greşelile de nutriţie care ne împiedică să reuşim să ne atingem obiectivul de greutate sau aspect nu sunt cele mai evidente, pentru că cel mai adesea, cunoaştem cu toţii regulile mari. Evităm să mâncăm duciuri şi prăjeli, renunţăm la sucuri, evităm pâinea albă în exces, ne ferim de alcool. Şi totuşi, ceva nu funcţionează, de vreme ce de cele mai multe ori ne demotivam rapid, ne pierdem voinţă şi renunţăm, plini de vinovăţie şi frustrare, să ne preocupăm de alimentaţia noastră. Ajungem astfel într-un cerc vicios, în care încercăm mereu câte o dietă şi ajungem de fiecare dată la a renunţă.

- Cori Gramescu conferinta sport e1424340487283 150x150Deci, care sunt de fapt greşelile cele mai frecvente de nutriţie pe care le facem ?

  1. Eliminăm din meniul zilnic prea multe alimente şi nu introducem nimic în loc. Este nerealist să sperăm că renunţând la pâine, paşte, cartofi, orez, dulciuri, sucuri sau orice sursă concentrate de energie, fără să introducem alimente nutritive în locul lor, vom putea rezistă pe termen lung. A mânca salată cu carne este doar o opţiune temporară şi organismul nu poate susţine un astfel de regim dezechilibrat. Soluţia? Apelăm la cereale integrale neprocesate, legume, pseudocereale şi ne diversificăm alimentaţia pentru a avea mai multă energie .
  2. Mâncăm aceleaşi lucruri şi ne plictisim. Evident că te simţi demotivata când tot meniul se rezumă la conopidă cu pui şi salată de ton. Soluţia pentru a mânca sănătos, a slabi şi a te menţine pe termen lung este să adopţi un meniu divers, din care să nu excluzi nicio grupa alimentară şi să aa la dispoziţie mâncare diferită de la o zi la altă.
  3. Folosim doar grătarul şi ne bazăm pe salate şi crudităţi că garnitură. Este un mod plictisitor şi nesănătos de a mânca, aşa că cel mai bine e să prindem curaj, să începem să folosim cuptorul, steamerul sau slow-cooker-ul, în aşa fel încât să diversificăm tot ceea ce înseamnă aromă, textura şi mod de preparare a alimentelor.
  4. Gătim fără condimente şi mâncăm fără sare. Acest mod de a prepară mâncarea se recomandă doar în patologii particulare şi nu avem motive să mâncăm aşa când suntem sănătoşi clinic. Chiar dacă nu trebuie să consumăm sare în exces, condimentele naturale îmbunătăţesc nu doar gustul mâncării, ci şi digestia şi ne oferă o experienţă plăcută când mâncăm .

Vezi continuarea aici: 9vremparinti.ro

Citeste si : Topul DIETELOR incredibil de ciudate

Foto: saidaonline.com/

Comentarii


Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in intregime consecintele legale, implicit eventualele prejudicii cauzate, in cazul unor actiuni legale impotriva celor afirmate.