Redu riscul de accident vascular cu alimentele potrivite!

Redu riscul de accident vascular cu alimentele potrivite! În ultimii ani există o creștere a numărului de oameni care suferă de accidente vasculare cerebrale. Tocmai de aceea este important ca lumea să învețe să descopere primele semne ale unui accident vascular dar și cum să îl previi.

Iar aici, de mare ajutor sunt unele alimente.

Peștele gras

Dacă mănânci pește de 3-4 ori pe săptămână scazi riscul producerii accidentului vascular cerebral cu până la 27%. Peștele conține acizi grași esențiali Omega-3, aceștia găsindu-se în special în somon, ton și macrou. Acizii previn inflamarea arterelor, îmbunătățesc circulația sângelui și împiedică formarea de cheaguri de sânge. Mănâncă pește în loc de carne roșie sau alte alimente procesate și astfel îți menții arterele flexibile.

Fulgii de ovăz

Dacă îți începi ziua cu un bol cu fulgi de ovăz nu doar că-ți vei îmbunătăți digestia prin conținutul lor ridicat de fibre, dar îți vei menține și colesterolul „rău”, LDL, în limite normale. Valorile ridicate de grăsimi în sânge favorizează formarea cheagurilor, cele care provoacă accidentele vasculare cerebrale.

Afinele

Aceste mici bobițe negre ușor acrișoare sunt pline de antioxidanți, care mențin sănătatea vaselor de sânge. Toate legumele și fructele proaspete conțin antioxidanți, așadar ai grijă să mănânci între 3 și 5 porții pe zi.

Citește continurea pe România TV.

accident vascular - ceas dimineata trezit patCiteste si: SPECIALIȘTII confirmă: nu ar trebui să începem munca înainte de ora 9!

Ai și tu un text pe care vrei să-l faci cunoscut? Trimite-l la noi: office@perfectimperfecte.ro

Suntem si pe FACEBOOK. Da-ne un LIKE- Perfect Imperfect

Comentarii


Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in intregime consecintele legale, implicit eventualele prejudicii cauzate, in cazul unor actiuni legale impotriva celor afirmate.