8 alimente care scad tensiunea arterială

tensiunea arterială - tensiunea arterial   1024x683
Ingrijirea Pielii - Instantly Angeless

8 alimente care scad tensiunea arterială. Tensiunea arterială îți dă bătăi de cap? Ai dureri de cap frecvente si momente de amețeală? Îți bate inima puternic sau într- un ritm ciudat? E cazul să mergi să vezi un doctor. Dacă ai făcut deja acest pas și trebuie doar să îți ții tensiunea la parametri normali, ai câteva lucruri pe care ar trebui să le faci. Unele  țin efectiv de ce îți pui singur pe masă. Nu uita, meniul zilnic poate să fie adaptat. Uite câteva  legume care reușesc să-ți  scadă fără tensiunea fără prea mult efort.

1. Sfecla rosie- Sucul de sfecla rosie reduce tensiunea arteriala, micsorand riscul bolilor cardiovasculare si prevenind aparitia atacului cerebral, arata un studiu recent realizat de oamenii de stiinta de la o universitate londoneza. Potrivit acestora, persoanele care beau zilnic cate un pahar de suc de sfecla rosie au tensiunea arteriala mai mica decat oamenii care nu recurg la acest „tratament”.Cercetatorii au pus acest efect pe seama nitratilor continuti de sfecla rosie. Acestia actioneaza asupra organismului, dilatand vasele de sange.

2. Spanacul – Spanacul, ca si si alte legume cu frunze verzi au un continut redus de sodiu si sunt o sursa importanta de calciu, dar si de potasiu, acid folic si magneziu. De aceea, spanacul este un aliment-cheie pentru gestionarea hipertensiunii arteriale. O cana de spanac fiert ofera 12-15% din aportul zilnic recomandat de calciu pentru adulti. In plus, spanacul este bogat in fibre dietetice, fier si vitaminele A si C, ceea ce il transforma intr-un aliment esential in orice dieta.

3. Telina  Telina (atat frunzele cat radacina) contine vitamina A, beta caroten, vitamine din complexul B, vitamina C, fier, calciu, magneziu, potasiu si sodiu, nu cel din sarea de masa, ci sodiu organic. Tocmai datorita acestui sodiu organic telina este indicata celor care sufera de hipertensiune arterial. Sucul de telina regleaza tensiune arteriala aducand-o la parametri normali.

4. Sfecla elvetiana – Sfecla elvetiana are un continut ridicat de potasiu si magneziu, facand-o un aliment ideal pentru tinerea sub control a tensiunii arteriale.

5. Ridichie – Ridichiile echilibreaza tensiunea arteriala datorita continutului ridicat de potasiu. De asemenea, antioxidantii din ridichie scad nivelul colesterolului ceea ce, contribuie, la scaderea riscului de a dezvolta o boala cardiovasculara.

Vezi continuarea aici: Sfatul Părinților

Foto: huffpost.com

tensiunea arterială - IMG 5409 768x512 1 150x150Citeste si: Cum am facut față vaccinării? Cu încredere

Ai si tu o poveste despre copilarie? Trimite-o la noi: office@perfectimperfecte.ro

Suntem si pe FACEBOOK. Da-ne un LIKE: Perfect Imperfect 

 

Comentarii


Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in intregime consecintele legale, implicit eventualele prejudicii cauzate, in cazul unor actiuni legale impotriva celor afirmate.